
Audi - logisztikai raktársátrak tervezése, kivitelezése és helyszÃni szerelése
Lefedett terület: kb. 24000 m2
Alkalmazott alapanyag: 650 g/m2 súlyú, nehezen éghetÅ‘, UV álló, fehér szÃnű PVC, nagy szakÃtószilárdságú műszaki textÃlia
Alapanyag lángállósági besorolása: B1
Graboplan Kft. teljesÃtése: logisztikai raktársátrak tervezése, kivitelezése és helyszÃni szerelése

20m széles sátoregyüttes
összekötő folyosókkal

5m széles összekötő folyosó

KésÅ‘bbi sátorbÅ‘vÃtés

Szendvicspanel borÃtású
hőszigetelt csarnokok
Cégünk, a GRABOPLAN Sátorgyártó és Műszaki Konfekció Kft. feladata volt az Audi Motor Hungary Kft. részére a kiÃrt pályázatok alapján logisztikai raktársátrak létesÃtése. A pályázat szigetelt és szigeteletlen raktárcsarnokok gyártására Ãródott.
Nyertes pályázókként a mára már közel 24.000 m2 raktársátor együttest cégünk több lépcsÅ‘ben készÃtette ill. szerelte fel.
A hosszirányban futó első négy raktársátor és a keresztirányban elhelyezkedő további 3 raktársátor 2001-ben készült. Ezek mellé 2005-ben került a legrövidebb, a 8. sátor. 2008-ban további két (egy 85,0 x 20,0 m-es és egy 63,0 x 20,0 m-es) "hajó"-val toldottuk meg a sátoregyüttest.
2011 Å‘szén a 8., 9. és 10. számú sátrak hosszát növeltük, ill. a raktársátrak keleti végére került még két új egység. A sátoregyüttes 2011 év végére alapvetÅ‘en 12 db 20 m fesztávú és majdnem átlag 100m hosszú sátrakból áll. A csarnokok közötti átjárhatóság céljából 5m széles keresztfolyosók biztosÃtják a közlekedést.
Â

Sátorcsarnok belülről

Sátorcsarnok belülről

PonyvaborÃtású sátoregyüttes
Alapvető szerkezeti rendszere:
A sátoregyüttest 20 m fesztávú, alumÃnium keretváz rendszerű sátorszerkezet alkotja, melynek keretlábai a standardhoz képest - a 6 m-es vállmagasságra való tekintettel- egyrészt erÅ‘sÃtettek, másrészt pedig össze is kapcsoltak.
Az alu. szelvények alapanyagát AlMgSi0.7-es ötvözet alkotja.
Tartószerkezetre kerülő rétegrend:
Az alumÃnium tartókeretekre, azok külsÅ‘ és belsÅ‘ sÃkján, egy-egy, 650 g/m2 súlyú, nehezen éghetÅ‘, UV álló, fehér szÃnű PVC ponyvázat került.
A fűthető kivitelű sátorrészekben a két réteg ponyva között 6 réteg polietilén habfólia látja el a hőszigetelési funkciót.
Az újabb csarnokrészek ún. "légpárnás" megoldásúak, a két réteg ponyva közé ventilátorral levegÅ‘t fújnak, ami csökkenti a szerkezeti mozgásokat, javÃtja a hÅ‘szigetelést és késlelteti a páralecsapódás kialakulását. A hÅ‘szigetelt csarnokok oldalfalai 40mm vastag poliuretán töltésű szendvicspanellel borÃtottak.
Referencialevél az Audi-tól: